۱۱۱۱


می خواستم نفر ۱۱۱۱ خودم باشم . ولی یکنفر دیر آمدم .

بگذارید و بگذرید
                                 ببینید ودل نبندید
                                                                     چشم بیندازید و دل نبازید 

                        که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت 

                                                                                     امام علی(ع)

باران

امشب بالاخره بارون آمد .
و من کلی زیر بارون قدم زدم . آرامش عجیبی به آدم می ده .
امشب دو تا زوج را در حال قدم زدن دیدن و دختری روی بالکن .
خوبه که تنها نبودم .

امشب بارون آمد و من باز گریه نکردم .
بغض تمام گلویم را گرفت ولی باز گریه نکردم .

ولی بارون آمد

روز زن  به همه خانمهای عزیزی که لطف دارند و به من سر می زنند مبارک .

تقدیم به شما:

 

چتر

شادزی می گفت :
فکر می کنی اونی که چتر را اختراع کرد عاشق بوده ؟
شما چی فکر می کنید
خیلی هوس بارون کردم و قدم زدن زیر آن ....

امشب خیلی حالم بده
همیشه رو به افوله
یک روز بد تا آخرش بد می مونه و حتی بدتر می شه
ولی یک روز خوب ممکنه در آخر خراب بشه

امیدوارم شما خوش باشید

اینجا را ببینید

 چون خوب می نویسی و از روی احساس
نه بخاطر اینکه از من مطلبی نقل کرده
 
همین جا از مهناز  تشکر می کنم .