من یکم از زندگی عقبم .
نشونش اینکه الان و در این نوشته می خواهم به همه دوستان و عزیزانم :
تبریک سال نو بگویم و آرزوی سالی خوبی را برای همتون دارم .
از همه کسانی که بهم سر می زندی ؛ می خونند ؛ و برام نظر می دهند ممنونم .

می خواهم در سال جدید اگر وقت کنم اینجا یک کاری بکنم .
و اون این که به نظرات دوستان که خیلی برام مهمه در زیرش پاسخ بدم .
پس از اولین پست امسال یعنی مطلب قبل این کار را کردم .
پس از این به بعد اگر لطف کردید نظر دادید یادتون باشه برای خوندن جوابش بیایید .
ولی خب مسلمه که بعضی نظرها هم جوابی نداره ؛ خدای نکرده اسباب دلخوری نشه .

حالا دیدم بد نیست از این سیستم بلاگرولینگ و پینگ کردن هم تعریف کنم چقدر
در امر خوندن وبلاگهای مورد علاقه یاری رسانه .
برای همین من از مدتی قبل از این سیستم استفاده کردم و خیلی راضی هستم .
ولی در اینجا نصب کرده ام . و با سر زدن به این آدرس می فهمم که کدوم  از دوستان
به روز کرده اند و در وقت کلی صرف جویی  می شود و لازم نیست هی به وبلاگ های مورد علاقم سر بزنم تا ببینم کدوم به روز کردند .
ولی تصمیم گرفتم که در نوشته هام در مورد دوستانم هم بنویسم و به مرور لینکشان را در همین کنار قرار دهم . فقط از شلوغ شدن اینجا می ترسم ولی به امتحانش می ارزه .

پس به عنوان اولین وبلاگ : سایه
دوستی که مدتی از ایران رفته به فرانسه و من  نوشته ها شو مرتب می خوانم .  

قسمتی از مطالب اخیرش :
خواب و حشتناکی بود.بیدار که شدم بین موهایم موی سفید پیدا کردم و دانستم دارم دیر می کنم.دارم اضافه می کنم به حجم کتابهای نخوانده٬ به عدد سرزمینهای ندیده٬ به حسرت لذتهای نچشیده....
نه ٬ ازمن نخواه که کوچکی آشپزخانه را ندیده بگیرم. از من نخواه که فکر کردن به آرزوهایم را کنار بگذارم.من به فکرهایم معتاد شده ام. خیلیها را می شناسم که یک بار فکر می کنند و گمان می کنند این برای همه عمرشان کافیست. من نتوانسته ام مثل آنها باشم .با این که می دانم بدبختی فکر کردن از بدبختی فکر نکردن عظیم تر است. ...
نه .وهم برم نداشته.خودم را شناحته ام.خودی که نشدو نخواستم ندیده اش بگیرم .
کاش می فهمیدی که نمی توانم به خودم ٬به زندگیم ٬به خواسته هایم و به داشته هایم خیانت کنم.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
ـ ٬چرا اخمهات تو هم رفت؟دلت تنگ شده؟
ـ آره !
ـ غصه نخور.کی بر می گردی ؟
ـ نمی دونم ...
ـ یعنی چی؟من می دونم وقتی درسم تموم بشه بر می گردم... تو هم لابد یه روزی بر می گردی .مگه نه؟مثلایک ماه دیگه ...یک سال دیگه....ده سال دیگه؟
نمی دونم لئوناردو.نمی دونم.شاید ایرانیها تنها ملت دنیا هستند که هیچوقت نمی دونند کی بر می گردند و اصلا بر می گردند یانه!!!
به من نگاه می کنه.با تعجب.
- من درست نمی فهمم .مگه چی می گذره تو مملکتتون؟
نظرات 19 + ارسال نظر
بدون شرح چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 http://pourhamzeh.blogsky.com

Chi begam valla ma ham mesleh shoma

محسن چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:44 http://mohsen66.persianblog.com

سلام...به من هم سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:10

و یا حتی نمیدونند قراره بمونن یا نه...یه حرکت که هیچ جاش معلوم نیست.نه اولش نه آخرش.خدا رو شکر عزیزترینهارو آفرید وگر نه......

پریسا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 13:57 http://parisssa.blogspot.com/

تنوع خیلی خوبه :)

البته
ولی چجوریشم مهمه مگه نه.

ثریا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 15:31

بلورک چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 18:03 http://www.boloorak.tk

ما همه مون عقب مونده هستیم...(: موفق باشی

شما لطف دارید

هاله-بالاافتادن چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 20:27 http://haleh.net

سلام ....هیچ کس با دیر تبریک گفتن از زندگی عقب نمونده..نگران نباش :)....اتفاقا امروز منم داشتم فکر میکردم که در وبلاگم کارهایی یا تغییراتی بدم.....متنی که از سایه نوشته بودی رو خوندم..سایه رو گاه به گاه میخونم..راستی..من نمیدونم چطور با استفاده از بلاگ رولینگ توی وبلاگم اسم وبلاگهای آپدیت شده..هایلایت بشه..میشه توضیح بدی ؟؟؟

اگه تو کارای منو توجیه کنی .
روشش را هم برات میل می زنم .

ناتوردشت پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:55

مگه نشنیدی میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس!

معلومه تمام تعطیلات را کنار دریا بودی ناتوری نه ؟

سایه پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 http://afsoon.blogspot.com

لطف داری به من...
اگر شما دوستای ندیده نبودید رسما هیچی نداشتم!!!

این نشان از مهربانی شماست .
همین که بدونیم کسی هست برایمون مهمه .
و من دل نگران دوستان !!۱

از پشت نقاب پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 http://ngb.co.sr

به جاش !

شین پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 16:04 http://forough.blogsky.com

سلام! خوب و خوش باشی!
بود و نبود بلاگ‌رولینگ یه جورایی مثل کالر آی‌دی تلفنه.
اگه باشه می فهمه کی تازه شده یا پشت خطه
و اگه نباشه نمی‌دونی تازه شده یا کی اون ور خطه. وقتی که نباشه هر وقت به یادش بودی به‌ش سر می‌زنی، وقتی نباشه بی این که بدونه کی پشت خطه جواب‌شو می دی.
نمی‌دونم برا همینه که تا حالا ازش استفاده نکردم، البته راه انداختن یه صفحهء جدا که پیش چشم نباشه، مثل اون کاری که تو قبلا کردی بدک نیست، البته با احتیاط!
به هر حال، همهء این‌ها حرفه تا برسم به حدیث رفاقت. چه مجال هم‌راهی و دیدار باشد، چه نه، من در خاطرم عزیزی!
:)

کاستی ها توی دوستی از منه .
همین که می دونم هستی و میتونم روت حساب کنم یک دنیا ارزش داره
باز با اینکه من سستم تو مرا عزیز می داری .

سمیرا پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 21:52

من که ۹:۳۰ ساعت از تو عقب تر هستم----چی بگم!!!!!!

ما از زندگی عقبیم و شما زمانی از ما عقبید .
کارای نکرده نظر می دید باریکلا ...

دیوانه جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:11

فکر کنم من به دریا هم دست بزنم خشک می شه

از بلاگرولینگ تعریف کردم امشب امدم می بینم خرابه ...

سافو جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 20:58 http://sapho.persianblog.com

آره! منم نمی دونم کی برمی گردم!

الهام - بی نام شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:47 http://eligoli.blogsky.com

سلام
اول که چرا دیوانه ؟
دوم که واسه تبریک گفتن دیر نشده . آخه ماهیو هر وقت از آب بگیری میمیره .
دیگه اینکه وبلاگت جالب و خوندنی بود .
و آخر هم اینکه خوشال باشی

م ر ی م شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:43 http://shodan.blogsky.com

هر لحظه ، لحظه ای دیگر است و می تواند اغازی تازه و پایان گذشته باشد ..... پس مبارک باشه این لحظه ی نو و این طراوت بهاری !!
من که با این بلاگ رولینگ حسابی وب لاگم رو صفا دادم !!!
عجیب شلوغ شده ....
راستی فن خریدی ؟؟

با وجود دوستانی مثل شما مبارک است .
تنبلی می گه که چی ؟
خوب معلومه نخریدم . ولی خودش درست شده فعلا .

شما هم اون جاوا ها را از قالبت پاک کن .
و سر فرصت دوباره همه لینکها را وارد کن
ولی در حالت یونی کد .

مهناز شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 18:07 http://refigh-fabric.blogsky.com

بلاگ رولینگ ویتامین ث داره. باور کن!

یعنی چی مهناز خانمی ؟
ببخشید ؛ شما نبودید ما بی اجازه یکم اینجا را تغییر دادیم .
بازم ازت ممنون
چون اینجا را که خیلی دوست دارم تو قشنگش کردی .

دیوانه شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 19:55

و آنگاه عدد مقدس ۱۸ آفریده شد .

پویا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 19:58 http://www.pesareshikamo.blogsky.com

سلام قشنگه
پیش ما هم بیا
خدانگکهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد