شاید تا بحال این شعر خوانی من را شنیده باشید .
اگر نشنیده اید هم چیزی از دست نداده اید .
تجربه ای نو بود برای بیان احساسم که البته مانند خیلی از موارد مشابه توانایی انجامش را به
نحو مطلوب نداشته ام.

فقط خواستم یادی کنم از سارا درویش که وبلاگ خوانی های او که حال دیگر نمی نویسد ؛
خاطریه ماندگاری برایم بوده و است .


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

حال که فکر می کنم هفته گذشته که ریشم را تراشیدم ؛ بر خلاف میل باطنی
می فهمم که همه اش دروغ است و من فقط شعار می دهم
من هم برای دیگران زندگی می کنم ...
و این فقط یک نمونه کوچک بود .
نظرات 6 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:24 Http://WWW.Arashk.BlogSky.Com

سلام دیوانه جان
وبلاگ جالبی داری
قر بونت

پریسا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 17:03 http://parisssa.blogspot.com

اینی که پایین این خطه نوشتی،منو یاد یکی انداخت ؛)
بامزه بود!

چه خوب

شین پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 21:42

سلام! دل حسابی هوا برش داشته تا برای خودش زنده‌گی کند، اما مگر خیال دیگران می‌گذارد. اصلا گاه می‌گویم مگر عشق جز به میل خود برای دیگران زیستن هم هست؟ ... ... ...

فیروزه جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:39

سلام آقای...(ببخشیدا ولی من اصلا خوشم نمیاد شما رو دیوانه خطاب کنم)
به نظر مورد خیلی ساده و حل شده ای میماند ولی خیلی از آقایون را دیدم که برای همین کار به ظاهر حل شده دچار تردید یا تفکر زیادی شده اند.
در ضمن من فکر میکنم که در اینجا غولها می آیند کامنت مرا میخورند(الیته شاید هم تقصیر غولها نباشد.من شاید کمی خنگ شده باشم)

سایه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 http://afsoon.blogspot.com

من غلط بکنم شما رو از اورکاتم بندازم بیرون!!!!
من اسم و فامیلتون رو نمی دونم..اگه می شه بهم ایمیل بزنید.
مرسی

تثس شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 23:42 http://y-aaz2.skynetblogs.be

Hello from Belguim,you are a verry Nice blog,Kiss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد