دیشب که فیلم زمین می لرزد از ویسکونتی را از سینما یک می دیدم.
به نتیجه ای که در مورد خدا رسیده بودم بیشتر ایمان آوردم .
  
  خدا وجود داره ولی عادل نیست .





نظرات 6 + ارسال نظر
ساهیک شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی درود..برایت آرزوهای خوش دارم..من اجازه می خواهم جمله شما را کمی کامل ترکنم..خدا وجود دارد وای نه آن خدائی که ادیان بما معرفی میکنند...موافقی؟ موفق باشی

دیوانه شماره ۲ شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:12

با شما موافقم خدایی وجود داره که عادل نیاشه البته خدایی هم هست که عادل باشه . یعنی به نظر من خدا واژه و مفهومیه که هر کس برای خودش در ذهنش می سازد و ذهن و قذرت نامحدودش رو با این نام میشناسه. پس به تعداد ذهن ها میتونه خدا وجود داشته باشه و از این بین خوب یک چند تا شون هم میتونند عادل نباشند و این معنای تمام عدل و انصافه .

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:45 http://paradox.blogsky.com

salami taze be ye ghadimi.....
i miss u

عمق شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 16:06

خدا وجود ندارد ولی عادل است

ناتور شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 22:08

خدا...وجود...عدالت...،هِی، تُند نرو.همه چی به تو بستگی داره! شایدم یه روز خدای عادلتو پیدا کردی که اون بالاها یا همین پایین مایینا یه جایی نشسته و داره زندگیشو میکنه و اونقدرام مستحق سرزنش بنظر نمیاد!

یاسی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 00:39 http://www.yasmasak.persianblog.com

اینو منم چند روز پیشا گفتم. یه سری به منم بزن.خوشحال میشم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد