۱) پیرامید ( زیگورات ) خورشید :



۲) پیرامید ماه :



۳) جمجمه است دیگه!



۴) کلیسای گوآدلوپه - مراسم برای پاپ در مکزیک اینجا انجام می شه .


۵) کاکتوس نماد مکزیک:



۶) مدل جدید موهام!!!



۷) و یک منظره عاشقونه بیاد همه اونهایی که دوستشون دارم ( عکاسی حرفه ای را بچسب ) 
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:30




[email | web] جاهد


تنها با گلها
تنها با گلها گویم غمها را
چه کسی داند زغم هستی که به دل دارم
به چه کسی گویم شده روز من چو شب تارم
نه کسی آید نه کسی خواند زنگاهم هرگز راز من
بشنو امشب غم پنهانم که سخنها گوید ساز من
تو ندانی تنها همه شب با گلها سخن دل را می گویم من
چو نسیمی آرام که وزد بر بستان همه گاها را میبویم من
چو ابری سرگردان می گرید چشم من در تنهایی
ای روز شادیها کی باز آیی
امشب حال مرا تو نمی دانی
از چشمم غم دل تو نمیخوانی



شنبه 20 فروردين 1384 در ساعت 01:11


[email | web] جاهد


سلام دوست عزيز
وبلاگ جالبی داری اگه وقت کردی يه سری هم به ما بزن


شنبه 20 فروردين 1384 در ساعت 01:13


نام :
ايميل :
وب/وبلاگ :





[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 http://paradox.blogsky.com

WOW... tell me if you speak english or spanish with peopel down there?!?!!!
hahhahaha
now you ar closer to where i am ...:)
a

فیروزه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:39

سلام
واقعاْ حیف نیست که وقتی آدم مکزیک شهره؛ به جای چشم بره گوش خوبی بشه!!!(من که حیفم میاد)
در ضمن فکر نمیکنم این مدل مو چندان بهتون بیاد!!(اجازه داری بگی:دختره ی فوضول... چون بهم بر نمیخوره)
راستی این سفسطه خورشید و ماه چیه؟؟
خوش بگذره

پریسا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 20:20 http://parisssa.blogspot.com

ببینم شیره کاکتوس هم خوردی یا نه؟! ;)

حسنا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 20:48

واااااااااااااااااااااااااااای.واااااااااااااااااای
۲.این منظره برا ۲نفره ها. با این همه ادم.... یکی یکی بابا

نانا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 22:44 http://a-nostalgic.blogspot.com

موهای توه؟!

ماه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:02

بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
البته میدونی که ابن یعنی دلم (دل من و پیامبر) تنگ شده برات ولی اگه بهت خوش بگزره انقده D: خوشحالیم ما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد