نباید بیش از حد مهر ورزید . در غیر اینصورت رنچ بسیار خواهی برد !

 

*ترجیح می دهم به جای روشن کردن رازها به آنها رنگ بیشتری بدهم .

زیرا راز، به محض اینکه به راه حلی رسید ،دیگر رازی نیست که ما را به فکر اندازد .*

 

همیشه مسیح را جور خاصی دوست داشته ام .

قداست و مهربانی خاصی ازش دریافت می کنم ؛ شاید از کمتر مردان مذهبی اسلام این حس را گرفته ام .

مسیح را خیلی نزدیک به خودت می تونه احساس کنی .

میسحیت راحت درون آدم را هدف می گیره ؛ تا روزمره انسان را .

مثلا فیلم فرانچسکوی قدیس که زندگیش خیلی به مسیح شبیه است به دلم نشست .

و حالا یک کتاب خیلی خوب که نخورده مست هفته پیش بهم  پیشنهاد کرد و واقعا عالی بود در مورد زندگی مسیح دوست داشتنی ام .

 انجیلهای من - اریک امانوئل اشمیت .

**سه ماه تمام بی اختیار زار می زدم . مسلما بر فرد از دست رفته ، بر پدری که دلش از چوبی که می تراشید

نرم تربود اشک می ریختم ، ولی بخصوص گریه ام از ان رو بود که به او نگفته بودم دوستش دارم .

روزی که اشک هایم را پاک می کردم ،آدمی دیگر شده بودم . نمی توانستم با کسی مواجه شوم و به او نگویم که دوستش دارم . نخستین کسی که این اعلام به او صورت گرفت دوستم موشه بود که کبود شد :

چرا چنین چیزهای احمقانه ای می گویی ؟

حرف احمقانه نمی زنم . به تو می گویم که دوستت دارم .

آه ! عیسی ، حماقت نکن .

" ابله ، خرفت ، احمق" هر شب با انبانی از اهانت های تازه به خانه باز می گشتم .

مادر کوشید برایم توضیح دهد

که قانونی نانوشته وجود دارد که انسان را به خاموشی در باب احساس هایش ناگزیر می کند .

کدام قانون ؟

آزرم .

ولی ...مادر ، برای اینکه به دیگران بگوییم دوستشان داریم وقتی باقی نیست که بخواهیم تلف کنیم .

ممکن است همه بمیرند، مگه چنین نیست ؟

زمانی که چنین می گفتم ، مادرم خاموش ، اشک می ریخت . دست نوازش به موهایم می کشید تا به فکرهایم آرامش ببخشد .

عیسای کوچک من ، نباید بیش از حد مهر ورزید . در غیر اینصورت رنچ بسیار خواهی برد .**

 

 

*و** از پیشگفتار و متن کتاب

نظرات 1 + ارسال نظر
بالاافتادن پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:16 http://haleh.blogsky.com

سلام یاسر ...خاله هم دلش تنگ شد...اما وقتی خبر مربوط به عموت رو خوندم واقعا متاسف شدم .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد