شروع مجدد

 

سلام به اونهایی که اینجا را می خوندن و من  وبلاگشون را می خونم و دوسشون دارم .

می خوام دوباره شروع کنم و بنویسم خیلی وقته ُ؛ ولی دو یا سه تا نوشته دستنویس از قبل دارم

که دوست داشتم اول اونها را تایپ کنم و اینجا بگذارم بعد شروع کنم به نوشتن سری جدید  روزمره هایم

آخه می خواستم مجبور نشم دوباره نقب بزنم به زندگی گذشته ام و آدم قبلی

ولی واقعیتش اینه که گذشته را می شه کمرنگ کرد ولی نمیشه محوش کرد .

و خوب البته من هم از گذشته ام متنفر و فراری نیستم ؛

حتی بسیار دوستش دارم فقط نکته اینه که خودم و راهم عوض شده .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:08

چه خوب که قراره بنویسی!کم کم دیگه داشتم ناامید میشدم.با خودم می گفتم اینم ترک وبلاگ کرد!

هیج جا شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:47

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in pain
I dream of love as time runs through my hand

خوشحالم که دوباره شروع کردی.مطمئن باش که میشه

ماه یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:02

امروز همان فردایی است که دیروز در انتظارش بودیم
حالا تو بمن بگو فرق گذسته و حال و آینده چیه ؟
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد