آمریکا ۴ - همین اطراف

 

یک سفر رفتم دریاچه تاهو بسیار زیبا بود .

منطقه اسکی است ولی زمانی که رفتم پیست با برف مصنوعی کار می کرد ولی حالا تو خود شهرش تا ۳ متر برف آمده .

تو راهش از ساکرامنتو رد شدم ؛ نکته جالب برایم این بود که مرکز کالیفرنیا این شهر است نه لوس آنجلس یا سانفرانسیکو .

استاندار هم آقای آرنولد معرف است .

ارواین دیدن دوست مربوطه ؛ که بسیار تجربه حالبی بود بعد از سالها دوری .

کل یک روز و تو یک مرکز خرید گشتم ؛ گمان می کنم  اگر توی توکیو بودم کمتر چشم بادامی می دیدم !

دو روز گشت کوتاه توی لس آنجلس شهر شلوغ و بزرگ با هالیوود و یونیورسال استدیو و سالن اسکار و ... و ایرانی هایش.

و سه روز هم لاس وگاس که بسیار جالب بود بود .

از نظر هتل ها و معماری و ساختمان و دیگر جذب توریست با امکانات عالی اونجا و ایجاد برنامه های سرگرم کننده .

واقعیتش از آب کره می گیرن - نه اینکه آب بسته باشن به ماستشون یا گرون فروش باشن

از هیچی پول می سازن در بدترین منطقه آب و هوایی .

چون در ایالت نواداست - خیلی چیزها ازاده که در کالیفرنیا ممنوع است ؛( کالیفرنیای یک جمهوری اسلامیه ! بخاطر قوانین سختش .)

مثل آزادیه قمار -سیگار کشیدن تو مکانهای عمومی - روسپی گری و ...

بهمین خاطر مردم کالفرنیا که ایالت , پول داری است ودر مجاورت نوادا به لاس وگاس رفته برای تفریح

از امکانات بسیار عالیه هتل ها و آزادی بیشتر و برنامه ها و کنسرتها و شو های مختلف استفاده می کنن .

در آخر اعتراف کنم کنسرت ایرانی رفتم . کنسرت هنگامه و اندی و آرش و ابی .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر بچه ها مینا آلبالو چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:14 http://maleke.blogsky.com/

سلام

خیلی جالبه سفر نامه هیجان انگیزی . گرچه زیاد به جزییات نپرداختی

ولی یک کم تونستم تجسم کنم واقعا جالب بود ممنون

خوش بگذره

مادر بچه ها شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:18 http://maleke.blogsky.com/

آخی خیلی خوشحالم کردی اومدی

بازم خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد