این هم حال وهوای من در این چند روز و آهنگی که از امید بارها از روز جمعه گوش کردم

وآن شعر

گریه ات به حالم کوه و درو دشت                     از این جدایی

می نالد از غم این دل دمادم                             فردا کجایی

سفر بخیر سفر بخیر مسافر من                        گریه نکن  ؛  گریه نکن بخاطر من

 

باران می بارد امشب                                   دلم غم دارد امشب

آرام جان خسته                                          ره می سپارد امشب

در نگاهت مانه چشمم                                  شاید از فکر سفر بر گردی امشب

از تو دارم یادگاری                                    سردی این بوسه را پیوسته بر لب

قطره قطره اشک چشمم                              می چکد با نم نم باران بدامن

و....

هر دفعه ازم پرسیدی چی گوش می دی ومن گفتم باران امید ؛این هم قسمتی از آن
اصلا غمگین نیستم . وهزاران بار شاد هستم .فقط این آهنگ مرا بیاد تو میاندازد .

نظرات 2 + ارسال نظر
گندمزار پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 16:04 http://gandomzar.blogsky.com

سلام! امیدوارم خوب باشی هم تو هم شادزی... این آنگ قشنگه ولی همیشه منو به یاد غم و غصه هام انداخته...
موفق باشی

حاج اسیر جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:24 http://asir.blogspot.com

به به ستاره خانوم خدومون میبینم که بازم داری مینویسی من متظرت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد