ضرر

امروز یک تجربهی جدید کسب کردم در زمینهی تجارت

یادگرفتم که هیچ وقت تو کارهای تجاری نباید رفاقت کرد و مرام گذاشت

چون مجبور شدم از جیبم بگزارم که دوستام ضرر نکنن و اعتبار من پیششون

از بین نره......البته کم کاری از اونها بود اما جورشو جیب من کشید.

واقعاّ واسم سنگین بود چون پولمو لازم داشتم اما فدای سرم

گاهی تجربه ها چقدر گرون تموم میشه

یه جورایی خط خطی ام. یه سری از معادله های ذهنیم جور در نمیان.

خیلی اوضاع ذهنم به هم ریخته.........ولی خوب دنیا مکلف نیست که افکار

و باور های منو تایید بکنه.....

البته یه چیز دیگه هم هست:تا باشه ضرر مالی.......آمین

شادزی.....
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 21:16 http://faramarz.blogsky.com

یا معبود
رفیق عزیز... خدای مهربون خطاب به همه انسانها میفرماید:
ای مردم ، پروردگاری را که شما و کسانی را که پیش از شما بودند را آفرید بپرستید
( از او اطاعت کرده و دستورات او را انجام دهید تا سعادتمند شوید)
و چون ما انسانها ذاتا فراموشکار هستیم این یادآوری بود که منشا هستی ما چیست.و سپس میفرماید :
خدائی که زمین را بستر زندگی و آسمان را سقف آن قرار داد.
و از آسمان آب (مایه حیات)را فرستاد تا اینکه
از میوه های زمین روزی بخورید
و همه اینها را خدا انجام داد
(پس کس دیگری را روزی ده خود ندانید) و خود شما می دانید.
سپس در مورد کسانی که شک دارند قرآن کتابی است که از سوی همین خدا فرستاده شده
میفرماید :
اگر در مورد آنچه که بر پیامبر نازل کردیم (قرآن) شک دارید که از طرف خدا باشد
( وفکر می کنید کار یک انسان است)
اگر راست می گوئید پس یک سوره مانند آن بیاورید و شاهدان خود را هم دعوت کنید
پس اگر نمی توانید که هر گز نمی توانید ( با خودداری از لجاجت در برابر حق ) از آتش جهنمی
که هیزم آن بدن مردم گنهکار و سنگها هستند و
برای کافران (که حقیقت را میپوشانند ) مهیا و آماده شده است بپرهیزید.
سپس میفرماید : بشارت بده به کسانی که( به خدا و کتابش ) ایمان آوردندو کارهای شایسته
انجام دادند.

سلام

خیلی ممنون از نظرتون

اما جسارتا من متوجه منظورتون نشدم.

اگر لطف کنین توضیح بدین....

شی شی چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 22:34 http://shohre.blogsky.com

سلام..اعصاب خورد کنه تجارت ولی..شیرین نه؟؟من دوست دارم..می شه بگین در چه زمینه کار می کنین

سلام

ممنون از توجهتون

فعالیتم چیزی تو مایههای گلد کویست هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد