این بیمارستان : خیلی باحال است .
من همیشه از بیمارستانها متنفرم . چون بوی مریضی می ده وقتی واردشون می شی احساس می کنی میکروبها و ویروسها از همه طرف دورت را احاطه کردند .
و در اون فضا اصلا نمی شه نفس کشید .

ولی اینجا اصلا اینطوری نیست . من دیشب را روی زمین کف اطاق خوابیدم . روی سنگهای کف بیمارستان .
سرد بود سرد ؛ مثل سنگ مردشور خونه .
هر مریضی می تونه یک همراه داشته باشه ولی ما تا ساعت ۱۲ ؛ ۸ نفر بودیم . و تا صبح ۳ نفر و جالب تر اینکه همراه باید در بخش زنان ؛ مرد نباشه
خوب شاید ما مرد نیستیم .

و همه خدمه اینجا مهربونند و خوش اخلاق .

ولی اینجا بیمارستان است نه هتل ؛ هر چقدر هم بهشت باشه .
اینجا بیمارستان است  و یعنی غم .

دیروز عزیز ترین کسم ؛ برام نوشته بود
دوست دارم .
 و خودش هم نمی دونه که در این شرایط سخت چقدر بهش احتیاج دارم و منو با این همراهی هاش ؛ سر پا نگه می داره .

ولی یک دوست که خیلی برام قابل احترامه دیروز بهم گفت :
ازت می ترسم .
اینکه احساسشو به من گفت خیلی ممنون
ولی چرا ؟

و از وبلاگ علی:

انسان مانند رودخانه است

هر چقدر عمیق تر باشد

آرامتر است.

< مونتسکیو >
 

نظرات 5 + ارسال نظر
هاله شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 00:27 http://haleh.net

سلام دیوونه !!!‌:)) ببخشید...اسم دیگه !‌؛) منم از بوی بیمارستان حالم به هم میخوره

[ بدون نام ] شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:23

سلام دیوونه جان :)
نمی دونم همراه کدوم مریضی ؟ امیدوارم زودتر حال مریضتون خوب بشه ..منم مثل هاله اسم بیمارستانو که می شنوم حالم بد می شه ..تو خود بیمارستا ن که اضطراب عجیبی می گیرم .. حتی از صدای آمبولانس ..ولی خوب بیمارستان حال بیشتر مردم رو خوب می کنه و در بعضی وقتها ناگزیر به رفتن بهشیم !

مهناز شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 20:08 http://refigh-fabric.blogsky.com

دوست ندارم کسی رو بازی بدم وقتی خودم فقط یه مهره ام...

نخورده مست یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:51 http://saye-roshan.blogspot.com

قوی باش و قوی بمون چون خیلیا بهت احتیاج دارن. مخصوصا من. حالام که داره زمان رفتنم نزدیک میشه دلشوره هام بیشتر و بیشتر میشه. برای تو برای دوستم وبرای دوست دوستم که تو بیمارستانه. مواظب خودتون باشین شما دوتا و بیشتر از اون مواظب دوست بستریمون باشین.

حباب کوچک یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 14:20 http://leilymadani.blogsky.com

ممنون به من سر زدی. از انسان مانند رودخانه است بی نهایت خوشم اومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد